მას შემდეგ რაც ,,იავნანამ რა ჰქმნა" დავასრულეთ და გარკვეული დავალებები შეასრულეს წერითი ნამუშევრების შექმნაზე, გადავწყვიტე ასეთი კომპლექსური დავალება შემეთავაზებინა ჩემი მეხუთეკლასელებისათვის
კომპლექსური დავალების პირობა: წარმოიდგინე ხარ ქეთო ქართველაძე, შექმენი შენი ყოველდღიური ჩანაწერების კრებული. დავალების დაწერისას ყურადღება გაამახვილე პუნქტუაციაზე.
ნამუშევარში წარმოაჩინე:
ნაწარმოებში გადმოცემული ამბები,მოვლენები, ფაქტები, პერსონაჟთა ქცევები და ა.შ.
ქეთო ქართველაძის სურვილები, დამოკიდებულებები, აზრები, შინაგანი სამყარო (ემოციები, გრძნობები), მოტივაცია, დასკვნები, შეფასებები;
დღიურის ჟანრობრივი მახასიათებლების ცოდნა;
პრეზენტაციისას ისაუბრე
რატომ ფიქრობთ, რომ თქვენი ნამუშევარი დღიურია? დავალების შექმნისას რა გაგიჭირდა, რა გაგიადვილდა და თავიდან რომ ასრულებდე დავალებას რას შეცვლიდი.
ნამუშევარში წარმოაჩინე:
ნაწარმოებში გადმოცემული ამბები,მოვლენები, ფაქტები, პერსონაჟთა ქცევები და ა.შ.
ქეთო ქართველაძის სურვილები, დამოკიდებულებები, აზრები, შინაგანი სამყარო (ემოციები, გრძნობები), მოტივაცია, დასკვნები, შეფასებები;
დღიურის ჟანრობრივი მახასიათებლების ცოდნა;
პრეზენტაციისას ისაუბრე
რატომ ფიქრობთ, რომ თქვენი ნამუშევარი დღიურია? დავალების შექმნისას რა გაგიჭირდა, რა გაგიადვილდა და თავიდან რომ ასრულებდე დავალებას რას შეცვლიდი.
ჟანრი-დღიური;
კომპოზიცია–თემა,
იდეა, პერსონაჟი, ხედვის კუთხე;
ენობრივ-გამომსახველობითი
საშუალებები-აღწერისა და თხრობისათვის საჭირო
ლექსიკური ერთეულები;
სტრატეგიები– წერის, მეტაკოგნიტური.
საკვანძო შეკითხვები: როგორ შევქმნა პერსონაჟის დღიური? როგორ შევინარჩუნო ტექსტში არსებული მინიშნებების საფუძველზე ქეთოს მახასიათებლები დღიურში?
პატარებმა ხალისით შეასრულეს დავალება :)სტრატეგიები– წერის, მეტაკოგნიტური.
საკვანძო შეკითხვები: როგორ შევქმნა პერსონაჟის დღიური? როგორ შევინარჩუნო ტექსტში არსებული მინიშნებების საფუძველზე ქეთოს მახასიათებლები დღიურში?
No comments:
Post a Comment